A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мирогощанська громада
Рівненська область, Дубенський район

Оголошення про конкурс

Дата: 25.09.2017 12:42
Кількість переглядів: 42

Мирогощанська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад службовців органів місцевого самоврядування (державних службовців):

  1. Головний спеціаліст, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
  2. Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку
  3. Провідний спеціаліст з бухгалтерського обліку (4 штатних одиниці)
  4. Головний спеціаліст, юрисконсульт
  5. Провідний спеціаліст з проектного менеджменту
  6. Державний реєстратор
  7. Провідний спеціаліст з питань культури, молоді та спорт

Та на заміщення вакантних посад:

  1. Директор Будинку культури
  2. Директор Центральної публічно-шкільної бібліотеки

 

Вимоги до кандидатів:

Головний спеціаліст, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією на державній службі або в органах місцевого самоврядування — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше три роки.

Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку - повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією на державній службі або в органах місцевого самоврядування — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше три роки.

Провідний спеціаліст з бухгалтерського обліку - повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією на державній службі або в органах місцевого самоврядування — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше три роки.

Головний спеціаліст, юрисконсульт – громадянин України, який вільно володіє державною мовою, має вищу юридичну освіту (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією юрисконсульта на державній службі або в органах місцевого самоврядування — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше три роки.

Провідний спеціаліст з проектного менеджменту повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією не мнше 3 років (для магістрів - без вимог до стажу роботи).

Державний реєстратор - громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, вільно володіє державною мовою, має стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Директор Центральної публічно-шкільної бібліотеки та Директор Будинку культури - громадянин України, який має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатний за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Провідний спеціаліст з питань культури, молоді та спорту - повна вища освіта. Стаж роботи за професією на державній службі або в органах місцевого самоврядування — не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше три роки.

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі

 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» подають в установленому порядку такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних посад: директор Центральної публічно-шкільної бібліотеки та директор Будинку культури, подають наступні документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно доЗакону України "Про захист персональних даних";
  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

Кандидати подають документи, особисто протягом 30 днів з дня опублікування оголошення до уповноваженої особи з питань кадрового забезпечення Мирогощанської сільської ради за адресою: с. Мирогоща Друга, вул. Миру, 100 у робочі дні з 9 до 1815 години.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь