A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мирогощанська громада
Рівненська область, Дубенський район

Методичний центр виконавчого комітету Мирогощанської сільської ради інформує

Дата: 13.11.2019 09:35
Кількість переглядів: 301

«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є», - ці слова Теодора Рузвельта стали девізом майстер-класу з теми «Слухання музики за методикою Батії Штраус як заохочення дошкільників до активної творчої музичної діяльності», який 12 листопада 2019 року на базі Привільненського ЗДО «Вулик», в рамках Творчої лабораторії, провела для колег із закладів дошкільної освіти Мирогощанської, Привільненської, Тараканівської та Смизької ОТГ музичний керівник Мирогощанського ЗДО, вихователь-методист Ірина Панасюк.

 

У ході засідання було розглянуто питання активних технологій навчання слуханню музики. Присутні  переглянули музичне заняття домінантного типу у старшій групі «Подорож у країну осінніх ритмів» за методикою активного слухання музики Батії Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів та використання різних видів музичної діяльності: рух (прості танцювальні форми), інструментальний супровід (на підручних інструментах) і найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку.

 

Слухання музики - це один із консервативних видів діяльності у дитячому садку. А що робити, коли малечу так і тягне порухатися, потанцювати, коли звучить класична музика? Як це бажання використати з користю? Як навчити слухати і сприймати класичну музику? Що повинен зробити музичний керівник, щоб цей процес був не лише цікавим, але й ефективним?

 

Будь-яке творче завдання  в музичному мистецтві  діти сприймають як гру. Та за очевидною розважальністю, забавлянням, утішністю гри лежить чітка підпорядкованість запрограмованому педагогічному задуму, про який діти можуть і не здогадуватися. Тому, організовуючи  музично-ігрове спілкування, педагог має подбати про те,  щоб такий процес став для дітей не лише невимушеним і цікавим, а й корисним і творчим. Ігрові моменти сприяють більш легкому формуванню елементарних музичних компетенцій. Замість нудьгуючого слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає у дошкільнят позитивні емоції, а музичні твори запам’ятовуються.

В ході майстер-класу педагог поділилася з колегами досвідом, надала методичні рекомендації та підтвердила що потрібно вірити у творчий потенціал кожної дитини, у її здібності,  правильно сприймати прояви дитячої креативності.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь