A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мирогощанська громада
Рівненська область, Дубенський район

Як отримати статус багатодітної сім’ї? Роз'яснює Дубенське бюро правової допомоги

Дата: 26.05.2020 12:28
Кількість переглядів: 116

Відповідно до Закону України «Про охорону дитинства», багатодітна сім’я – сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує.

До складу багатодітної сім’ї включаються також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, – до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.

Дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, надаються також певні пільги, які передбачені для багатодітних сімей.

Для оформлення статусу багатодітної сім’ї і отримання посвідчення одному з батьків необхідно звернутися до структурного підрозділу районних держадміністрацій, міської держадміністрації Києва, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (в Центр надання адміністративних послуг у разі його наявності) за місцем реєстрації та подати такі документи:

  • заяву одного з батьків про видачу посвідчень;
  • копії свідоцтв про народження дітей. У разі народження дитини поза межами України – копії свідоцтва про народження дитини з нотаріально завіреним перекладом на українську мову;
  • копії свідоцтва про шлюб (крім батьків, які не перебувають у шлюбі);
  • копії сторінок паспорта громадянина України батьків з даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату видачі паспорта та місце реєстрації;
  • копію посвідки на проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах;
  • довідку про склад сім’ї;
  • фотографії (батьків та дітей у віці від 6 до 18 років) розміром 3х4;
  • довідку з загальноосвітнього, професійно-технічного, вищого навчального закладу (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання);
  • довідку про реєстрацію місця проживання або перебування особи під час навчання (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання);
  • довідку структурного підрозділу районної, районної в м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про те, що батькам за місцем реєстрації посвідчення не видавались (у разі, коли місце прописки батьків різне).

У разі переміщення багатодітній сім’ї з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції або населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, в іншій адміністративно-територіальній одиниці посвідчення видаються структурним підрозділом районної, районної в місті Києві держадміністрації, виконавчим органом міської, районної в місті (в разі її утворення) ради одного з батьків за місцем реєстрації після подання вищевказаних документів та надання додатково копії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб з відміткою територіального підрозділу Державної міграційної служби України про реєстрацію їх місця проживання.

Посвідчення видаються одному з батьків багатодітної сім’ї протягом десяти робочих днів після подання зазначених документів для оформлення багатодітної сім’ї. Також відзначимо, що посвідчення видаються безкоштовно.

Дітям з багатодітної сім’ї посвідчення видаються з шести років. При досягненні дитиною 14-річного віку в посвідчення вклеюється нова фотографія.

Термін дії посвідчень визначається окремо для кожної багатодітної сім’ї. Для продовження терміну дії посвідчень батьками в структурний підрозділ районної, районної в місті Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради подається довідка про склад сім’ї, копії свідоцтв про народження дітей та / або довідка із загальноосвітнього, професійно-технічного, вищого навчального закладу (для осіб від 18 до 23 років у разі, якщо вони навчаються за денною формою навчання).

Додатково повідомляємо, що при виникненні додаткових запитань та необхідності більш детальних роз’яснень законодавства, Ви маєте можливість зателефонувати за номерами телефонів: (03656) 2-10-08, (098) 815-07-37, (099) 938-25-83 з понеділка по п’ятницю з 9.00 год. до 18.00 год., оскільки на період запровадження карантину з метою протидії поширенню коронавірусу COVID-19 в Україні прийом громадян здійснюється в телефонному режимі. Адреса відділу «Дубенське бюро правової допомоги» для листування: м. Дубно, вул. Грушевського, 134, каб. 212, 213, електронна пошта: dubenske@legalaid.rv.ua.

Також повідомляємо, що Ви маєте можливість отримати правову консультацію, звернувшись до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за безкоштовним телефоном 0 800 213 103, або інформаційно-довідкової системи консультацій за посиланням: https://wiki.legalaid.gov.ua.

 

Анатолій Андріюк,

начальник відділу «Дубенське бюро правової допомоги» Рівненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь